Agere

DOENbare marketing- en communicatieprojecten

Logo Mertens Ageré

Sinds januari 2022 ondersteunen we Mertens als freelance marketing manager. Wat begon met een activiteit na de uren, is geschakeld naar een combinatie tussen onze uitdagingen binnen Loop’d en Ageré.

Mertens is een mooi voorbeeld van de manier hoe we graag werken: het vertrouwen om aan 200% te gaan en durven zaken uit te testen.

Januari 2022

Het jaar werd gestart met het autosalon, dat al een uitdaging op zich was: maatregelen vanwege Corona, strubbelingen qua leveringen op sommige modellen en het publiek opnieuw naar de showroom krijgen. Een campagnebeeld, nocturne op afspraak en doelgerichte advertenties in print – in combinatie met sociale media, vormden het grote canvas in de salonmaand.

Daarnaast zijn we ook gestart met een verdere structuur op te zetten, voor de toekomstige marketing manager.

Februari 2022

De verlengde saloncondities waren er, al werden hier ook meerdere zaken ingezet:

  • Broodzakken
  • Billboards
  • Advertenties De Zondag
  • Betalende advertenties Facebook
  • Content via de sociale media
  • Spiegelreclame via Loop’d
  • Video

De structuur kreeg verder vorm, ook werd er gekeken naar de website van Mertens en de verschillende diensten. Elke verantwoordelijke en vestigingsmanager werd betrokken om een merk of dienst in de kijker te plaatsen en meer vorm te geven.

Maart 2022

De groei van Mertens kan enkel gerealiseerd worden door mensen. De verdere ontplooiing in het Waasland en Denderstreek kan dan weer alleen dankzij nieuwe collega’s. Er werd, in samenwerking met Sammy Van De Velde, een employer branding campagne opgezet met video met daarin de mensen van Mertens zelf!

De campagne kreeg extra kracht, dankzij de Krokusvakantie, wanneer ze gelanceerd werd. Het resultaat? Heel wat reacties en sollicitaties, wat dan weer voor een sterkere instroom zorgde.

Deze maand werd er verder gewerkt aan de structuur, content planning en doelgerichte acties. Ook wordt er gekeken naar nieuwe manier om op te vallen in bepaalde regio’s. Zelfs schermen aan een tankstation (Lokeren) werden ingezet. Durven testen, dat is de boodschap.

April 2022

De maand april is halfweg, al zijn er voor de verschillende merken (Volkswagen, Volkswagen Bedrijfsvoertuigen, Audi, SEAT, CUPRA, Yamaha) ook nieuwe modellen en acties.

De jaarlijkse (voorjaar)bandenwissel werd gelanceerd, Mertens Rent kreeg officieel vorm en een presentatiemap voor de groep staat in de steigers.

Ook voor Mertens Sport (Yamaha), is een opendeurdag gepland op zaterdag 7 mei 2022 en we kijken verder naar komende weken en maanden.

In tussentijd was er ook nog een stagiair (Brecht, nogmaals dikke merci!) en die kreeg ook de nodige vrijheid én begeleiding.

Wat is er veranderd?

Waar we het jaar zijn gestart om Mertens te helpen na de uren, is getransformeerd in een tijdsbesteding in combinatie met Loop’d. Hierdoor zijn beiden te combineren (minder avond/nacht/weekenduren 😉 ) en profiteren beide bedrijven van deze nieuwe manier van werking.

‘Freelance Marketing Manager as a service’ is een feit en smaakt naar meer voor de toekomst. MAAR eerlijk is eerlijk: we gaan dit nu combineren en momenteel nemen we geen extra projecten aan. We willen onze bestaande klanten blijven helpen op een kwalitatieve manier.

Read More
Comfortabel Wonen Agere

We hadden het al eerder gezegd: een nieuwe jaar, een nieuwe klant. Met veel plezier zijn we de uitdaging aangegaan voor Comfortabel Wonen, om een brochure van 24 pagina’s te maken met een deadline voor einde januari 2022. Dit is ongetwijfeld de start van een mooie samenwerking.

Wie is Comfortabel Wonen?

Een huis is niet zomaar een huis, het is een thuis. Erwin De Wit heeft een persoonlijke passie -noem het gerust bezieling- voor het concept van levensloopbestendig wonen.

Zijn missie is ervoor te helpen zorgen dat mensen zo lang mogelijk thuis kunnen blijven wonen. Thuis, in hun eigen huis, in hun vertrouwde omgeving en buurt.Zonder afbreuk te willen doen aan de noodzaak voor een serviceflat of rusthuis in bepaalde situaties, bekijkt hij eerst hoe de woonsituatie kan aangepast worden om thuis wonen langer mogelijk te maken.

Niet kost wat kost, maar met een realistische, haalbare visie waarin comfort centraal staat.

Zijn bedoeling is om dat zo vroeg mogelijk te doen, eerder preventief dan curatief dus. Idealiter denkt u er al over na bij de bouw van uw woning, maar vaker gaat het om grote of kleine verbouwingen van een bestaande woning. Op deze manier is uw woning al klaar voor wat gaat of kan komen.

Alle info over Comfortabel Wonen: www.comfortabelwonen.be

En wat hebben wij voor hen mogen doen?

Einde januari en begin februari 2022 staat onze klant op een belangrijke beurs in Mechelen. Elk jaar hebben ze een brochure dat een belangrijk instrument vormt voor deze beurs en voor nieuwe klanten. Door omstandigheden was de brochure nog even blijven liggen…en dankzij een gesprek begin januari werd het duidelijk dat deze brochure de basis vormt van een mogelijk verdere uitbreiding van samenwerken.

De 20 pagina’s tellende brochure werd onder de loop genomen: teksten, foto’s en meer werden bekeken en kregen een update. Ook nieuwe diensten moesten verwerkt worden, dus de brochure groeide van 20 naar 24 pagina’s.

Een opfrissing, met een leuke upgrade qua lay-out werd het resultaat. Ook volgde de klant ons advies om de brochure op een digitale manier ook ter beschikking te stellen. Deze delen wij uiteraard graag, want we zijn trots op ons werk 😉

Ook hebben we de folder digitaal beschikbaar (en aanklikbaar met url’s) gemaakt via Issuu.com, een handige manier om een digitale variant te hebben van jouw brochure/folder/magazine/… .

Wat volgt er nu?

Eerst bewijzen en dan groeien: dat was de afspraak en je mag 3 keer raden wat het resultaat was? 😉

We kijken binnenkort samen om hen verder te helpen op vlak van marketing, communicatie en sociale media. Zo kunnen wij hen comfortabel laten voelen.

En wat volgde er nog in tussentijd?

Tijdens het eerste weekend (einde januari), kreeg ons klant de inspiratie de bezoeker te motiveren om hun energieverbruik onder de loep te nemen. Maar wat konden we nog uit onze mouw schudden, op enkele dagen tijd?

Wel, op vrijdag 4 februari 2022 pakken ze uit met een nieuwe roll-up banner (1,2 meter breed op 2 meter hoog) met een pakkend beeld en duidelijke boodschap. Jawel, ook dat kunnen we ;-).

Read More
Logo Mertens Ageré

Plots kregen we een berichtje in december: of we nog beschikbaar waren voor een freelance uitdaging. Veel details waren er niet, maar dankzij een zakelijke connectie werden we in contact gebracht. Of we tijd en zin hadden om de marketing te ondersteunen van 1 van de grootste familiebedrijven in de autosector van het Waasland!?

Ah ja!

Het telefoongesprek zorgde voor een open gesprek en daar werden de uitdagingen (tijdens de hoogmis van de autosector: salon in januari en februari) op tafel gegooid. Dankzij een goed time management bij Ageré, werden heel wat uren na de kantooruren geïnvesteerd om de meest dringende en belangrijke zaken op te starten of af te werken.

Garage Mertens schakelt verschillende kanalen om op te vallen in deze periode:

  • Billboards
  • Radio
  • TV
  • Sociale media
  • E-mail marketing

Na een week was er al heel wat weggewerkt en kon onze klant het eerste salonweekend goed ingaan. En niet te vergeten: zij hebben drie vestigingen in Sint-Niklaas, Dendermonde én Lokeren.

Ow wacht, dit waren we vergeten: Wie is Garage Mertens?

Mertens Saloncondities banner Linkedin

Mertens is geen doorsnee groep. Integendeel! Het is een community van specialisten en autoliefhebbers. Ze brengen de term “klantenservice” naar een ongezien level. Hoe? Door de toegankelijkheid op verschillende niveaus: Merken – Mensen – Mobiliteit

Mertens is de officiële verdeler van de merken VolkswagenAudiSEATCUPRAŠKODAVolkswagen BedrijfsvoertuigenYamaha en kwalitatieve tweedehandswagens onder het label MyWay en Audi Approved Plus in het Waasland.

Ontdek alles wat ze te bieden hebben via de website van Garage Mertens.

Terug naar het verhaal: en wat gaan jullie nog doen voor hen?

We hebben de reeds opgestarte (of te starten) zaken in kaart gebracht en deze prioriteit gegeven. Daarnaast werken we aan een marketingplan voor de eerste maanden van het jaar en spelen in op de opportuniteiten die zich voorzien of nodig zijn om succesvolle weken te boeken.

Het prikkelt om niet zomaar fulltime voor hen te werken…maar ‘ow wait’: daar zoeken we ook iemand voor.

Gezocht: marketeer voor Garage Mertens

Ons project is voor een bepaalde duur, zodat we hen ondersteunen op vlak van de zaken die voor Garage Mertens belangrijk zijn. In tussentijd ondersteunen we ook de zoektocht naar een fulltime marketeer.

Ben jij geprikkeld om voor de referentie van het Waasland te werken? Bekijk dan alle info via de website.

Read More
Houtjobs.com Recruitment

Het nieuwe jaar is bij Ageré goed ingezet, want we hebben op 1 week tijd verschillende nieuwe klanten (uit diverse sectoren) mogen verwelkomen. We stellen graag Timber Training Center voor en de uitdagingen die we samen aangaan.

Wie is Timber Training Center?

Timber training Center is opgericht door Dirk Glas en actief sinds 2004. Timber training Center (TTC) heeft als doel kennis over te dragen en te delen in de specifieke branche, de houtsector.

De houtbranche is weliswaar specifiek maar met onze ervaring en netwerk van specialisten bieden we de personen en organisaties een platform waar groei en ontwikkeling tot stand komen. Daarbij maakt Timber training Center gebruik van gespecialiseerde en academisch geschoolde partners uit binnen- en buitenland. Timber training Center wilt op deze manier bijdragen aan het succes van uw onderneming.

Timber training Center richt zich zowel naar bedrijfsleiders, inkopers, verkopers, starters in de houtsector als naar personen die zich meer willen verdiepen in de materie hout. Behalve Nederlandstalige opleidingen en bijeenkomsten biedt TTC ook Franstalige opleidingen aan.

Naast productgerichte diensten kunt u ook bij TTC terecht voor advies en coaching met betrekking tot bedrijfsvoering.

Timber training Center is meer dan alleen een aanbod van trainingen.

Timber training Center is de partner voor de ontwikkeling van mensen en organisaties in de zeer bijzondere houtsector, in België en daarbuiten.

Begin 2018 werden de activiteiten van Timber training Center Opleiding & Rekruitment opgesplitst in twee organisaties: Timber training Center opleidingen en Hout & Jobs recruitment.

Klinkt chique é? En wat gaan wij doen?

Zaakvoerder Dirk Glas en HR Director Patrick Claeys gaan de uitdaging aangegaan om verder te groeien, o.a. in Nederland. Weliswaar zijn enkele tools, die ze gebruiken, rijp om wat te updaten. Nieuwe look, teksten wat aanscherpen, manier van communiceren upgraden naar 2022 en de toekomst.

Waar zijn we, sinds deze week, mee bezig?

  • Teksten voor bedrijven en kandidaten onder de loep nemen en aanscherpen waar nodig
  • PowerPoint Presentatie een make-over gegeven en aantrekkelijker gemaakt (we praten zelfs over een mogelijke video)
  • Enkele Quick-Wins toegepast op o.a. de sociale media profielen van beide uithangborden.

En wat gaan we nog doen?

  • Website onder handen nemen en uitbreiden/op punt zetten waar nodig?
  • Lay-out nieuwsbrieven voor de e-mail marketing nog vlotter te laten lopen
  • De fundering wordt helemaal aangepakt t.e.m. einde januari 2022

OK, en wat erna?

Dat kom je binnenkort wel te weten, er zijn strategisch enkele zaken besproken en deze gaan we vanaf dan ook opnemen én uitrollen.

Zoek jij een nieuwe uitdaging in de houtsector of zoek je als bedrijf net de juiste kandidaten? www.houtjobs.com

Ben je als bedrijf actief in de sector en wil je jouw collega’s verder opleiden? www.timbertrainingcenter.com

Zoek je ook een bedrijf dat direct kan schakelen en jou verder kan helpen op vlak van marketing / communicatie / sales en sociale media? Geef ons een seintje via onderstaand contactformulier.

    Stuur ons een bericht



    Jouw naam*

    Jouw e-mail*

    Onderwerp

    Bericht

    Read More
    Wervingscampagne-Finum-Accountants

    Onze klant Finum Accountants had er een druk jaar op zitten. Er kwamen heel wat klanten bij en deze moeten natuurlijk geholpen worden. Het werd tijd om de employer branding op punt te zetten, want er moest een zoektocht gelanceerd worden voor nieuwe collega’s.

    Stap 1: de basis

    Ooit hadden we het er al over: employer branding. Een fancy woord in de marketing om te zeggen: maak jezelf aantrekkelijk en sexy voor potentiële nieuwe collega’s.

    Een leuke tekst, een pakkend beeld en een mooi geheel: employer branding.

    We zaten snel op dezelfde lijn en kwam dan ook met een zeer opvallend beeld met net voldoende tekst erbij. Eerlijk is eerlijk: we hadden niet verwacht dat we zo snel zouden sync’en :-).

    Stap 2: lay-out

    Er was heel wat nodig, om op verschillende vlakken Finum te laten opvallen. We hebben voor sociale media, print en website het nodige voorzien. En het resultaat?

    Stap 3: de uitrol

    De basis en de lay-out was er: nu werd het tijd voor de uitrol. Wat hebben we nu allemaal gedaan?

    • Mediaruimte ingekocht bij Bode van Schoten en Loop’d.
    • De nodige visuals voor beide media opgemaakt.
    • Header-beelden voor Facebook en Linkedin voorzien.
    • Een dedicated pagina op de eigen website: www.finumaccountants.be/vacatures
    • Vacature op de sociale media en Indeed.

    En het resultaat?

    Er zijn twee nieuwe collega’s gevonden, voor elk van de twee kantoren. En dat is goed nieuws, want zo kunnen deze collega’s werken aan de toekomst van de Finum-klanten.

    Er staan ook voor 2022 heel wat zaken op de agenda, we gaan dus er volle gas invliegen om hen verder te ondersteunen.

    Read More
    work

    Dankzij de nieuwe maatregelen (ja, de ‘nieuwe’ nieuwe maatregelen) is er een terugval in de activiteiten van Loop’d voor de komende periode. Daarom stel ik me (extra) beschikbaar voor freelance projecten.

    Omdat ik graag mijn 3-hoeks verhouding in balans hou (privé – professioneel en JCI 😉 ), ben ik beschikbaar voor freelance projecten in januari 2022 (en mogelijks een verlenging), die mogelijks een dag of 2 in de week omvatten.

    Waarvoor kan je mij inzetten?

    💪 Training & coaching marketing / communicatie / sales

    💪 Sociale media beheer en training

    💪 E-mail marketing

    🥊 Sparring partner / klankbord (spoiler alert: ik ben geen JA-knikker, die kan je kopen in de winkel 😉 )

    💪 Marketing/communicatie partner as a service


    Show me some ❤️ en stuur een mail naar kenneth@agere.be 😉

    Read More

    Mimi Baby Sint-Katelijne-Waver heeft het JCI PIP-traject voltooid bij Ageré, gericht op sociale media & marketing. Dorien Hens, zaakvoerder van deze speciaalzaak, is klaar om verder te groeien.

    Wie is Mimi Baby Sint-Katelijne-Waver?

    Mimi Baby Sint-Katelijne-Waver is dé babyspeciaalzaak in Sint-Katelijne-Waver en omstreken, maar ze zijn zoveel meer dan dat. Verwacht je een kindje? Proficiat! Breng ze een bezoekje en droom weg in de verschillende babykamers, snuister door de vele babyspulletjes en -kleertjes en/ of laat je adviseren bij het samenstellen van jouw geboortelijst.

    Of ben je misschien op zoek naar een cadeautje? Ook dan bent je bij hen aan het juiste adres. Ze bieden je namelijk een gamma van maar liefst 120 merken in verschillende stijlen en prijsklassen. Voor elk wat wils dus.

    Wat hebben wij gedaan als coach?

    In het najaar van 2020 werd het traject gestart binnen JCI PIP, een initiatief van JCI Lier en JCI Vlaanderen, om Dorien (Hens, zaakvoerder) te helpen in de wereld van marketing & sociale media.

    Type berichten werden bepaald, de ’tone of voice’ afgestemd op haar persoon en durven sociale media te gebruiken in sales: dat kwam altijd terug doorheen het traject.

    Ook in dit traject hebben we niet veel gebruik gemaakt van de theorie, eerder handige praktijk!

    En wat hebben we geleerd (vandaag)?

    Wat neemt Dorien mee, naar de toekomst:

    • Vraag aanbevelingen aan jouw klanten en plaats het online
    • Werk je met leveranciers? Zij hebben mogelijks heel wat materiaal dat je kan gebruiken, recycleren en je ‘eigen’ maken voor jouw zaak.
    • Gebruik dezelfde ’tone of voice’ online als in jouw fysieke winkel.
    • Doelgericht communiceren, via een nieuwsbrief, kan verkoop boosten
    • Bepaal een frequentie en bouw een communicatieplan

    Heb jij toevallig een babyspeciaalzaak nodig? Ga dan zeker eens kijken bij Mimi Baby Sint-Katelijne-Waver 😉

    ps: zoek jij ook een coach in sales of marketing/communicatie? Vul het onderstaande formulier in en wij doen de rest!

      Stuur ons een bericht



      Jouw naam*

      Jouw e-mail*

      Onderwerp

      Bericht

      Read More

      CrediBill en mede-vennoot Simon Meurs hebben het JCI PIP-traject gevolgd, om zich te laten begeleiden in de transitie van pure programmeur naar sales. Vanaf nu is CreditBill klaar om verder te groeien.

      Wie is CrediBill?

      Zoek je een oerdegelijke creditmanagement-tool op maat van je bedrijf? Maak kennis met CrediBill: een applicatie die je kan customizen tot in het kleinste detail. En dat voor een redelijke prijs.

      Het is de software die elk bedrijf nodig heeft en dat weet Simon Meurs, mede-vennoot en vanaf heden sales-pro voor dit ambitieuze bedrijf. Wat facturen opvolgen kan toch beter geautomatiseerd verlopen, nietwaar?

      Wat hebben wij gedaan als coach?

      In januari 2020 werd het traject gestart binnen JCI PIP, een initiatief van JCI Lier en JCI Vlaanderen, om Simon te ondersteunen in zijn transitie van programmeur naar sales. Hij loopt warm van zijn software en wil de wereld veroveren. Maar er was 1 probleem: sales qué? Nihil ervaring in…van een uitdaging gesproken!

      Prospectie, klantenretentie, vertellen over jouw bedrijf/software, de salesPITCH en meer: het waren allemaal topics die we in verschillende sessies t.e.m. oktober van dit jaar hebben besproken.

      Niet teveel theorie, wel ervaring delen en inspelen op meegemaakte situaties: de manier hoe wij graag werken én ook Simon.

      En wat hebben we geleerd (vandaag)?

      Beter gezegd: wat heeft Simon geleerd?

      • “Verkopen is de klanten laten kopen”
      • Een demo zorgt voor een hoge succesfactor in de verkoop van CrediBill
      • Prospectie is nodig om sales te realiseren
      • Pitchen is een kunst
      • Open vragen zijn altijd beter dan gesloten vragen (en ook die laatste kan handig zijn)

      Vanaf nu is CrediBill én Simon klaar om de wereld te verbeteren met de software die élk bedrijf nodig heeft.

      Wil jij geen zorgen meer maken over de opvolging van jouw factuur? Contacteer Simon Meurs van CrediBill en hij doet de rest 😉

      ps: zoek jij ook een coach in sales of marketing/communicatie? Vul het onderstaande formulier in en wij doen de rest!

        Stuur ons een bericht



        Jouw naam*

        Jouw e-mail*

        Onderwerp

        Bericht

        Read More
        Olcay Reboot

        Olcay Belgium, het gezelligste fietsconcept van de Kempen, organiseert opnieuw een fysiek event genaamd Olcay Reboot.

        23 oktober 2021

        Op deze zaterdag zal het event Olcay Reboot plaatsvinden. Tijdens en nu na Corona hebben ze zich telkens moeten aanpassen aan de ‘ever changing times’. Dankzij de nieuwe maatregelen, is het vanaf nu ook mogelijk om een fysiek event te organiseren in en buiten de gekende winkel.

        Stap per stap

        Stap 1 was een nieuwe naam vinden: Olcay heeft zich moeten heruitvinden en heeft enkele nieuwigheden klaarstaan. Daarom kreeg het de naam Olcay Reboot.

        Stap 2: promotie! Verschillende kanalen worden ingezet om te communiceren over het event:

        • Eventpagina op Facebook
        • Persbericht uitgestuurd met publicaties in o.a. hln.be & Made in Kempen.
        • Eigen maildatabase
        • Meezenden flyer met Kempenklok
        • Spiegelreclame via Loop’d bij Hockeyclub Taxandria

        Stap 3: een goed doel koppelen aan het event. Dankzij de BMX-activiteiten van zijn jongste zoon Louiz, is zaakvoerder Olivier Van Gool in contact gekomen met Jelle van Gorkom en zijn Foundation.

        Stap 4: Iets extra? Win een gratis fiets! Dankzij haar partner Cortina Bikes, geeft Olcay een knalroze damesfiets weg ;-).

        Benieuwd hoe je die roze fiets kan winnen?

        Iedereen die vanaf nu t.e.m. het event op zaterdag 23 oktober 2021 een steunticket koopt via de website, maakt kans op deze nieuwe Cortina-fiets.

        1. Surf naar https://www.olcay.be/collections/jelle-van-gorkom-foundation
        2. Koop het ticket van 10 euro
        3. Wees geïnspireerd en koop een set koffiebonen of het boek over het verhaal van Jelle
        4. Vanaf nu maak je kans om deze fiets te winnen.

        Op zoek naar een nieuwe fiets voor 2022?

        Op 23 oktober 2021 pakt Olcay Belgium uit met de nieuwigheden van 2022, acties op accessoires, food & drinks en die echte Kempische gezelligheid. Vanaf 9 uur ’s morgens tot 20 uur ’s avonds ben je meer dan welkom op de Antwerpsesteenweg 113 in Vosselaar.

        Read More

        Voor de mensen die ons volgen: JCI Lier dragen we een warm hart toe. Door corona, was het 50-jarig bestaan uitgesteld tot 2 oktober 2021. Hoe hebben wij geholpen, richting dit jubileum?

        Quick wins

        De grote lijn in alles is communicatie! Met een groep van ervaringsdeskundigen binnen de JCI-organisatie, de huidige voorzitter, een bestuurslid en kandidaat-lid, hebben we verschillende belavonden georganiseerd om onze achterban te mobiliseren richting het galabal.

        “Als je niet zegt wie je bent en wat je doet, gaat niemand weten wie je bent…en wat je doet”

        Verschillende Facebook-posts, mails naar de leden en naar diegenen die reeds geregistreerd hebben. Door te vertellen dat er een event is en tonen wat je doet achter de schermen, is het een logische motivator voor anderen om zich in te schrijven.

        Persbericht

        Wie de pers controleert, controleert het verstand. JCI Lier heeft een goede band met de pers, dus ook zij werden door Ageré aangeschreven. Het resultaat? Heel wat publicaties en bereik, waardoor de hele molen ook sneller begon te draaien.

        Bekijk het persbericht integraal op de site van JCI Lier: https://jcilier.be/2021/08/jci-lier-viert-gouden-jubileum-met-nieuwe-voorzitter.

        Diverse kanalen = 360 graden

        Als je jouw doelgroep wil bereiken (in dit geval: kandidaat-leden, leden, senatoren en oud-leden), dan moet je ook de kanalen inzetten die zij gebruiken. Enkel Facebook of Whatsapp was hier niet de oplossen. Daarom hebben we verschillende kanalen gebruikt (en ja, ook die ouderwetse telefoon om te bellen 😉 ) en hebben ze – met de hele groep – elke keer opnieuw successen geboekt.

        En het eindresultaat?

        Meer dan 200 deelnemers voor de 5-gangen menu én met het dansfeest erbij net geen 250 aanwezigen. Een succes? Absoluut, en de minimum standaard voor een vormingsbeweging als JCI Lier. Als partner hebben we dus een extra tandje bijgestoken.

        Geprikkeld?

        JCI is een vormingsbeweging (voor ondernemende mensen tussen 18 en 40 jaar) waar je je kan ontplooien en ontwikkelen binnen de gekende pijlers business, gemeenschap, individualisme (trainingen!) en internationalisme (congressen).

        Door te werken met mensen die je niet kent en uitdagingen aangaan zonder ervaring, omarm je het volledige potentieel wat JCI je te bieden heeft.

        Ben je geprikkeld? info@jcilier.be en ze helpen je graag ver en wie weet…zien we elkaar op een Lierse activiteit :-).

        Read More