Ook in 2024 zal de strijd tussen print en digitaal bestaan. Toevallig werd ik hieraan herinnerd, dankzij een jonge marketeer (in een groep op sociale media) die me aansprak met: “eigenlijk moet je gewoon alles digitaal doen”. En hier moest ik toch even slikken, want zo’n statement is gevaarlijk om verschillende redenen.
In de laatste weken van het jaar, zie je verschillende top 5-10 of meer trends verschijnen. Als Forbes zoiets schrijft, dan kijk je toch eens twee keer, zet je jezelf neer en duik er even in. Ze hebben 10 marketing trends voor 2024 neergeschreven en eerlijk is eerlijk: ik ben het met de meeste stellingen eens.
Op donderdag 23 november 2023 waren we te gast in CC Colibrant Lier, voor RISE 2023, om te praten over marketing. Rise 2023 is een initiatief van Thomas More studenten en Jeugdig Ondernemen Lier, waar jonge ondernemersgeesten in de schijnwerpers gezet worden. Ze organiseren vier avonden vol boeiende sessies, inspirerende sprekers en ongekende netwerkmogelijkheden. Elke […]