Het schoonste zicht op de Schelde, als werkplek

  • 8 augustus 2021
  • 2 min read

Onze nieuwe klant, Rederij Flandria, is op koers. Naast de sociale media, zijn we ook actief bezig (achter de schermen) met de nieuwe huisstijl van deze iconische vloot.

Let’s get social

Bij de start, werd er een Linkedin-bedrijfspagina opgestart voor Flandria. Want vergis je niet: heel wat bedrijven hebben al gebruikt gemaakt van de boten, al zijn er nog heel wat bedrijven die hen moeten ontdekken.

Daarnaast werd er reeds goed nagedacht over de inhoud van het contentplan. Deze wordt vanaf nu verder uitgerold op Linkedin en Facebook.

Volg hen op beide kanalen en laat je inspireren door ‘oud’ – ‘heden’ – ‘nieuw’ 😉

Facebook Flandria
Linkedin Flandria

Huisstijl

Volgend jaar viert Flandria een heus jubileum en een nieuw logo was reeds gemaakt…al bleef de rest nog even uit. Daarom neemt Ageré de taak op zich op de hele huisstijl af te werken: visitekaartjes, briefpapier, beachvlaggen… binnenkort zal Flandria staan blinken op de kade en op de Schelde.

Jobstudenten zijn welkom

Na corona, is er een echte ‘war for talent’ aan de gang. Ook Flandria is steeds op zoek naar gemotiveerde jobstudenten, richting 2022.

In de communicatie nemen we deze taak ook op ons, om zo de Flandria volledig klaar te stomen voor het nieuwe jaar.

Ben jij gemotiveerd, energiek en zoek je het schoonste uitzicht op de Schelde (als werkplek)? Stuur dan jouw motivatie en CV naar info@flandria.nu.