Onze klant Olcay Belgium heeft altijd goesting om een gekke actie te lanceren. Deze keer hebben we ingespeeld op de zichtbaarheid (waar toch wat werkpunten zijn) bij de fietsers op de openbare weg.
Concept
Het idee was eenvoudig: de dagen werden sneller donker en veiligheid in het verkeer is een stokpaardje van Olcay. Daarom gaven we 30 setjes van verlichting weg, die de klanten konden ‘bestellen’ via de webshop www.olcay.be, voor de inwoners van Vosselaar.
Resultaat
30 Sets werden besteld binnen 1 uur! Gelukkige konden ze bij hun partner een nieuwe lading laten aanleveren, waardoor er in totaal meer dan 60 sets verstuurd werden, bij de heropening van de scholen in november. Ook de pers heeft het verhaal snel opgepikt, waarvoor dank hln.be.
Er konden heel wat kinderen extra veilig naar school vertrekken, wat perfect past in de bedrijfsfilosofie van Olcay.
“Durf eens anders te zijn en ook iets gratis weggeven. Het komt altijd terug 😉 “