Comfortabel Wonen zich comfortabel laten voelen: dat kunnen we!

  • 19 januari 2022
  • 3 min read

We hadden het al eerder gezegd: een nieuwe jaar, een nieuwe klant. Met veel plezier zijn we de uitdaging aangegaan voor Comfortabel Wonen, om een brochure van 24 pagina’s te maken met een deadline voor einde januari 2022. Dit is ongetwijfeld de start van een mooie samenwerking.

Wie is Comfortabel Wonen?

Een huis is niet zomaar een huis, het is een thuis. Erwin De Wit heeft een persoonlijke passie -noem het gerust bezieling- voor het concept van levensloopbestendig wonen.

Zijn missie is ervoor te helpen zorgen dat mensen zo lang mogelijk thuis kunnen blijven wonen. Thuis, in hun eigen huis, in hun vertrouwde omgeving en buurt.Zonder afbreuk te willen doen aan de noodzaak voor een serviceflat of rusthuis in bepaalde situaties, bekijkt hij eerst hoe de woonsituatie kan aangepast worden om thuis wonen langer mogelijk te maken.

Niet kost wat kost, maar met een realistische, haalbare visie waarin comfort centraal staat.

Zijn bedoeling is om dat zo vroeg mogelijk te doen, eerder preventief dan curatief dus. Idealiter denkt u er al over na bij de bouw van uw woning, maar vaker gaat het om grote of kleine verbouwingen van een bestaande woning. Op deze manier is uw woning al klaar voor wat gaat of kan komen.

Alle info over Comfortabel Wonen: www.comfortabelwonen.be

En wat hebben wij voor hen mogen doen?

Einde januari en begin februari 2022 staat onze klant op een belangrijke beurs in Mechelen. Elk jaar hebben ze een brochure dat een belangrijk instrument vormt voor deze beurs en voor nieuwe klanten. Door omstandigheden was de brochure nog even blijven liggen…en dankzij een gesprek begin januari werd het duidelijk dat deze brochure de basis vormt van een mogelijk verdere uitbreiding van samenwerken.

De 20 pagina’s tellende brochure werd onder de loop genomen: teksten, foto’s en meer werden bekeken en kregen een update. Ook nieuwe diensten moesten verwerkt worden, dus de brochure groeide van 20 naar 24 pagina’s.

Een opfrissing, met een leuke upgrade qua lay-out werd het resultaat. Ook volgde de klant ons advies om de brochure op een digitale manier ook ter beschikking te stellen. Deze delen wij uiteraard graag, want we zijn trots op ons werk 😉

Ook hebben we de folder digitaal beschikbaar (en aanklikbaar met url’s) gemaakt via Issuu.com, een handige manier om een digitale variant te hebben van jouw brochure/folder/magazine/… .

Wat volgt er nu?

Eerst bewijzen en dan groeien: dat was de afspraak en je mag 3 keer raden wat het resultaat was? 😉

We kijken binnenkort samen om hen verder te helpen op vlak van marketing, communicatie en sociale media. Zo kunnen wij hen comfortabel laten voelen.

En wat volgde er nog in tussentijd?

Tijdens het eerste weekend (einde januari), kreeg ons klant de inspiratie de bezoeker te motiveren om hun energieverbruik onder de loep te nemen. Maar wat konden we nog uit onze mouw schudden, op enkele dagen tijd?

Wel, op vrijdag 4 februari 2022 pakken ze uit met een nieuwe roll-up banner (1,2 meter breed op 2 meter hoog) met een pakkend beeld en duidelijke boodschap. Jawel, ook dat kunnen we ;-).