Navi-Gate, actief in de logistieke sector, zocht een partner om haar bedrijf een online identiteit te geven.

Via een gemeenschappelijk connectie (Finum Accountants), werd een eerste gesprek ingepland en van het 1…kwam het ander.

Wie is Navi-Gate? Het is  een klein familiebedrijf, opgericht in 2012. Ze dragen persoonlijke service, betrouwbaarheid, kennis en eerlijkheid/openheid hoog in het vaandel.

Wat hadden ze nodig? Een partner om het bedrijf een (online) identiteit te geven. Doordat ze specifieke plannen hadden om te groeien, was het nodig om alles in een bepaald jasje te steken.

Wat hebben we voor hen gedaan?

Navi-Gate logo

  • Logo Navi-Gate vectorieel gemaakt
  • Huisstijl richtlijnen bepaald (met mini brand guide)
  • Nieuwe website www.navi-gate.be
  • Template voor Canva.com, om sociale media posts te maken
  • Flyer voor buitenlandse beurs najaar 2023
  • Een nieuwe afdeling sinds de herfst van 2023 (Aviaton (Logistics) ) dus ook een nieuw logo
  • Animatie (video) om nieuwe afdeling aan te kondigen

Wat staat er nog op de planning?

  • PowerPoint-slides (sjabloon) – grafische opmaak
  • Training gebruik sociale media – LinkedIn
  • Training gebruik website

Benieuwd naar de die animatie die we gemaakt hebben? Onze klant was er zelf heel trots op: