Mimi Baby Sint-Katelijne-Waver heeft het JCI PIP-traject voltooid bij Ageré, gericht op sociale media & marketing. Dorien Hens, zaakvoerder van deze speciaalzaak, is klaar om verder te groeien.
Wie is Mimi Baby Sint-Katelijne-Waver?
Mimi Baby Sint-Katelijne-Waver is dé babyspeciaalzaak in Sint-Katelijne-Waver en omstreken, maar ze zijn zoveel meer dan dat. Verwacht je een kindje? Proficiat! Breng ze een bezoekje en droom weg in de verschillende babykamers, snuister door de vele babyspulletjes en -kleertjes en/ of laat je adviseren bij het samenstellen van jouw geboortelijst.
Of ben je misschien op zoek naar een cadeautje? Ook dan bent je bij hen aan het juiste adres. Ze bieden je namelijk een gamma van maar liefst 120 merken in verschillende stijlen en prijsklassen. Voor elk wat wils dus.
Wat hebben wij gedaan als coach?
In het najaar van 2020 werd het traject gestart binnen JCI PIP, een initiatief van JCI Lier en JCI Vlaanderen, om Dorien (Hens, zaakvoerder) te helpen in de wereld van marketing & sociale media.
Type berichten werden bepaald, de ’tone of voice’ afgestemd op haar persoon en durven sociale media te gebruiken in sales: dat kwam altijd terug doorheen het traject.
Ook in dit traject hebben we niet veel gebruik gemaakt van de theorie, eerder handige praktijk!
En wat hebben we geleerd (vandaag)?
Wat neemt Dorien mee, naar de toekomst:
- Vraag aanbevelingen aan jouw klanten en plaats het online
- Werk je met leveranciers? Zij hebben mogelijks heel wat materiaal dat je kan gebruiken, recycleren en je ‘eigen’ maken voor jouw zaak.
- Gebruik dezelfde ’tone of voice’ online als in jouw fysieke winkel.
- Doelgericht communiceren, via een nieuwsbrief, kan verkoop boosten
- Bepaal een frequentie en bouw een communicatieplan
Heb jij toevallig een babyspeciaalzaak nodig? Ga dan zeker eens kijken bij Mimi Baby Sint-Katelijne-Waver 😉
ps: zoek jij ook een coach in sales of marketing/communicatie? Vul het onderstaande formulier in en wij doen de rest!
Fout: Contact formulier niet gevonden.