High On Life, Personal Training studio in Edegem temidden van 90ha natuurpracht waar dan ook gretig aan outdoor sporten wordt gedaan, kreeg in 2023 een nieuwe zaakvoerder. En Maarten voelde dat hij wat moest wijzigen, daarom kwam hij bij Ageré aankloppen voor een nieuwe stijl.
Stap 1: luisteren
Voor je iets kan doen, moet je luisteren. Daarom zaten we met Maarten samen om te luisteren naar zijn plannen. De bestaande firma werd overgenomen en elke eigenaar wil de stempel drukken op zijn/haar bedrijf. Het logo en de bijhorende stijl waren prioriteit, want dit personal training-bedrijf heeft ook coaches die wandelende reclameborden zijn.
Stap 2: logo maken
Logo was de topprioriteit en daar gingen we einde 2023 en begin 2024 mee aan de slag. Er moest beweging in zitten, strak, sport, finesse… en bij ronde één zaten we reeds op het juiste spoor.
Mits nog enkele wijzingen werd er gekozen om een soort dégradé in de kleur te steken om een zomers en vrolijk gevoel uit te dragen. We hebben een versie gemaakt die ‘solo’ kan staan en eentje met iets meer kleur erbij.
Stap 3: de website
Origineel was het de bedoeling om de bestaande website (van de vorige eigenaar) te gebruiken tijdens het eerste jaar en de nodige aanpassingen door te voeren qua huisstijl.
Naar mate de samenwerking groeide, voelde Maarten zich niet meer 100% goed met de vorige website. Daarom hebben we ook hier eerst geluisterd naar waar hij wou werken.
Het doel van de site was om niet teveel tekst te voorzien, overzichtelijker maken, compacter, de strakheid van het logo toepassen én vooral: weinig scrollen.
Bij zo’n website starten we met een wireframe: hier tonen we aan de klant wat de look & feel wordt. Deze werd snel vastgelegd, zodat we over konden gaan tot de testsite.
Maarten had de bestaande teksten allemaal doorgenomen en gereviseerd. Voor het beeldmateriaal werd gekozen om voor eigen foto’s te gaan qua insteek: dus werden leuke en dynamische foto’s gemaakt van de coaches op locaties.
Met een kleine aanvulling van energieke stockfoto’s, werd zo de zwarte achtergrond van de site verder opgefleurd met kleur in combinatie met de huisstijl. En het resultaat? Dat mag er zijn, oordeel zelf: www.highonlife.be.
Op de site kan je het aanbod terugvinden, succesverhalen, getuigenissen, B2B-aanbod, de shop voor klanten, vacatures en het verhaal over High On Life.
De gratis intake trigger is een duidelijke call-to-action, waar we nog enkele varianten mee toegevoegd hebben in de site. Het is leuk dat mensen komen kijken, het is nog leuker dat ze er iets meer gaan doen én contact opnemen met High On Life.
Next step(s)?
Rekening houdend met het logo, mini-huisstijl en website, maken we nog een stylesheet zodat High On Life alles bij de hand heeft om (bij eigen leveranciers) altijd de juiste kleuren en geuren toe te passen.
En wat is de volgende stap? Daar zitten we binnenkort voor samen met hem. We mogen niet vergeten dat hij nu een dik half jaar bezig is én vooral de focus moet houden op het bedrijf. Weliswaar kriebelt het ongetwijfeld ook bij Maarten om verdere stappen te ondernemen, want ons team is helemaal wild van het opgeleverde werk.
En wat heeft Maarten over dit alles te vertellen?
Zoek jij een partner die luistert, meedenkt en het ook gewoon doet? Neem dan zeker met ons contact op: