De zomer liep stilaan op zijn einde, de vakantie zat erop en velen waren klaar om het nieuwe schooljaar en werkritme weer op te pikken. Voor B’eauwash Zele het perfecte moment om nog één keer in te spelen op het goede weer én het end of summer-gevoel.
Samen met ons team bij Ageré werd er een doelgerichte actie opgezet, met een doelgericht budget maar maximale impact.

Hoe pakten we het aan?
We hebben een mailing verstuurd naar het klantenbestand van B’eauwash. Via een eenvoudig formulier konden klanten zich registreren voor de nieuwsbrief en ontvingen ze een automatische bevestigingsmail. Die mail konden ze meteen tonen bij de ingang van de wasstraat.
Op alle wasprogramma’s (behalve de Budget Wash) kregen klanten €5 korting. Een duidelijke en aantrekkelijke incentive, gekoppeld aan een slimme automatisatie: inschrijven = korting = meer contactmomenten voor de toekomst.
Daarnaast versterkten we de mailing met een gerichte Facebook-campagne van 50 euro in de nabije regio.
Wat leverde het op?
De cijfers spreken voor zich:
- 98 formulieren ingediend via de actie
- 60 extra wassingen uitgevoerd van dinsdag t.e.m. zondag 31 augustus 2025
- 54% koos voor het Diamond Wash-programma – duidelijk de populairste optie
- Een Facebookbereik van 27.348 weergaves, waarvan 88% bij nieuwe mensen
Moraal van het verhaal
Met doelgerichte campagnes hoeft marketing geen groot budget te vergen. Door slim gebruik te maken van bestaande klantenbestanden, automatisatie en een kleine sociale media-boost, kan je met beperkte middelen een groot verschil maken.
En dat is precies waar wij bij Ageré in geloven: marketing volgens gezond boerenverstand, mét oog voor resultaat.
Zoek jij ook een partner die sterk is in dit verhaal? Laat het weten, wij zijn er klaar voor: