En hopla, al twee jaar bezig!

  • 4 januari 2021
  • 3 min read

Op 1 januari 2019 was de start van Ageré een feit: na meer dan 10 jaar in de communicatiewereld en 2 jaar Loop’d, bleven klanten (van vroeger) berichtjes sturen om hen te helpen. Dus wat was dan de logische, volgende stap?

Welkom Ageré

Ageré komt van het Latijnse ‘agere’ en van het Engelse woord ’to agere’ (= to conduct). Kort samengevat: we nemen iets op en we ‘doen’ het gewoon. Daarvoor sta ik al meer dan 15 jaar, iets laten liggen en hopen dat het weggaat…daar doen we niet aan mee.

Mijn allereerste klant was mijn ex-collega Freddy Michiels, die nood had aan sociale media-ondersteuning voor zijn auteurspagina en de A12 Business Club.

Ook Olcay Belgium, het gezelligste fietsconcept van de Kempen, stond klaar om mee op de kar te springen. Een leuk weetje: beiden zijn ex-collega’s, dus de connectie was er al ;-).

Gezonde groei

In deze twee jaar is Ageré mooi gegroeid, op het parcours dat reeds uitgestippeld was in Q4/2018. Niet te groots of te snel, gestaag in combinatie met mijn activiteiten binnen Loop’d en JCI Vlaanderen.

Het mocht ook geen overkill worden of de uren na de ‘werk’uren inpalmen, zodat er geen tijd meer was voor het gezin of andere zaken. Dankzij de mindset die we hebben bij Loop’d, is deze combinatie gezond en de bijhorende groei dus ook.

Klant per klant zijn we gegroeid, waar we ook het motto hanteren: eerst bewijzen en dan samen verder uitbouwen.

Ik ben nooit geen fan geweest om met grote bedragen af te komen en niet de prestaties daar tegenover te zetten. In de wereld van marketing en communicatie komt dat wel eens voor, deze spelers worden daar nu voor afgestraft.

What is next?

Corona heeft op verschillende vlakken gehakt in de manier hoe we leven en werken. Ook voor Ageré heeft dit een extra boost gegeven in het voorjaar, waar we in het najaar ook hebben gemerkt: ow, het gaat iets trager dan voorzien.

Gelukkig kennen we de markt en hadden we ons hiervoor ook al gewapend, samen met onze klanten. We laten hen ook niet in de steek en zij ons ook niet. Het is meer een echt partnership, waar je de mentaliteit ‘ride or die’ hanteert. Samen thuis in goede tijden én mindere goede tijden.

We hebben nog enkele leuke, nieuwe klanten, waar we in de komende periode over kunnen communiceren. (stay tuned!)

Tot slot

Merci aan onze klanten, die dit verhaal meer bekijken als een partnership dan een effectieve uitwisseling van diensten of producten.

Merci aan Finum Accountants, onze financial coach die in de afgelopen periode ons goed advies heeft gegeven.

Merci aan mijn twee kleine patatjes (Leon en Seppe) en mijn fantastische wederhelft Lindsay, die me de kans geven om dit te doen.

En merci aan iedereen die gelooft in ons verhaal!