Door de jaren heen is dit een vaste vraag gekomen waar zogezegd niemand een antwoord op heeft: we kunnen niet meten, als een klant bij ons binnen komt, hoe ze tot bij ons zijn gekomen.
Na een trainingsessie gisterenavond en een lange rit naar huis, dachten we: laten we onze tip eens delen met de wereld, want het antwoord is simpel….
𝑽𝒓𝒂𝒂𝒈 𝒂𝒂𝒏 𝒋𝒐𝒖𝒘 𝒌𝒍𝒂𝒏𝒕 𝒉𝒐𝒆 𝒛𝒆 𝒋𝒆 𝒉𝒆𝒃𝒃𝒆𝒏 𝒍𝒆𝒓𝒆𝒏 𝒌𝒆𝒏𝒏𝒆𝒏!? (𝒐𝒇 𝒗𝒆𝒓𝒘𝒊𝒋𝒔 𝒔𝒑𝒆𝒄𝒊𝒇𝒊𝒆𝒌 𝒏𝒂𝒂𝒓: 𝒌𝒐𝒎𝒕 𝒉𝒆𝒕 𝒅𝒂𝒏𝒌𝒛𝒊𝒋 𝑿 𝒅𝒂𝒕 𝒋𝒆 𝒏𝒖 𝒃𝒊𝒏𝒏𝒆𝒏 𝒔𝒑𝒓𝒊𝒏𝒈𝒕?)
Zo kom je te weten, op basis van wat je allemaal doet (van sociale media tot flyeren, adverteren in de krant, nieuwsbrief tot een aanhangwagen met jouw logo er op), wat werkt én dus waar je meer op kan inzetten.
Meten is weten…begin alvast met in gesprek te gaan met jouw klanten, je zal héél veel te weten komen